|
Het is nu 09 sep 2010, 14:20
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
|
Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] |
|
 |
|
 |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Tamara
|
Berichttitel: Speciaal voor jou..  Geplaatst: 21 jul 2010, 18:28 |
|
|
Speciaal voor jou; God kent jou!
Ben jij die mens, die verlangend een omarming van iemand verwacht? Voelt het zo eenzaam met zoveel mensen om je heen, die horen maar niets zeggen en kijken maar niets zien?
Is er iemand die jou kan vinden?
Je hart is gebroken en duisternis ligt als een deken van pijn over de fundamenten van je bestaan. En je hebt maar één gedachte: ik verberg het maar, want niemand hoeft het te zien.
Niemand?
Is hier iemand die mij vinden kan?
Je loopt door een nacht met een mantel van verdriet, zwaar drukkend op je schouders, en al je hoop is uitgewist je vraagt vertwijfeld: Wie ben ik Wie - ben - ik?
Is daar iemand Die mij hóren kan?
Bestaat er een muur die voor Hem te sterk is? Ken jij een zee die voor Hem te groot is? Is er een put zo diep dat Hij jou niet ziet zitten?
Er is Iemand die je ziet, Die alles van je weet, en Die je beter kent dan dat je jezelf kent!
Mijn Kind:
Er is geen nacht zo duister of er zal Licht schijnen En… je zult een Gezicht van Liefde zien!
Je liefhebbende Vader.
Bron : De Geest en de Bruid zeggen Kom!
_________________ Gods genade maakt ons waardevol , om wie we zijn en niet om wat we met succes doen.
|
|
|
|
 |
|
Believer
|
Berichttitel: Re: Speciaal voor jou..  Geplaatst: 21 jul 2010, 20:45 |
| Administrator |
 |
|
|
Ik gun allen die eenzaam en gebroken zijn zo'n liefhebbende Vader.
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1 [ 2 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
|
|