|
Het is nu 09 sep 2010, 14:38
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
|
Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] |
|
 |
|
 |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Believer
|
Berichttitel: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 16 feb 2010, 21:45 |
| Administrator |
 |
|
|
Hebben degenen die een tv hebben ook een favo programma (of meer)?
|
|
|
|
 |
|
Believer
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 16 feb 2010, 21:51 |
| Administrator |
 |
|
|
Op zaterdagavond kijken m'n vrouw en ik regelmatig "The closer". Maar voor bv "Opgelicht" en "Blik op de weg" zijn we ook te vinden.
|
|
|
|
 |
|
Joke
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 16 feb 2010, 22:16 |
Geregistreerd: 10 jun 2009, 12:56 Berichten: 1448 Woonplaats: west friesland
|
Di en Do..waren de sbs6 avonden, maar door de herhalingen is het nu even over. Verder blik op de weg, als we geen kring hebben, closer en die anderen allemaal ook wel..spoorloos/memories  mag ik ook graag zien
_________________ greetsz and blessings****
|
|
|
|
 |
|
Believer
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 17 feb 2010, 07:27 |
| Administrator |
 |
|
Joke schreef: spoorloos/memories  mag ik ook graag zien "Spoorloos" en "Vermist" vind ik goede programma's die we ook wel kijken. Op "Memories" zal ik eens gaan letten..
|
|
|
|
 |
|
TheRtlMan
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 17 feb 2010, 17:58 |
Geregistreerd: 08 jun 2008, 01:50 Berichten: 125 Woonplaats: Vlaardingen
|
Op zondag altijd Studio Voetbal  En doordeweeks vaak tussen 17 en 18 Kleine huis op de prairie 
|
|
|
|
 |
|
Christien
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 17 feb 2010, 19:26 |
| Globale moderator |
 |
|
|
JAAAAAAAAA! Het kleine huis op de prairie (een verademing tussen alle normen en waarde(n)loze programma's). Verder kijk ik graag NCIS en als ik het niet vergeet op zondagavond een preek van Charles Stanley op Family 7. Op House ben ik een beetje uitgekeken. De Mentalist vind ik ook wel aardig, mooi om te zien hoe je door een scherpe opmerkingsgave veel dingen kan ontdekken die anderen ontgaan. Dat heeft niets met gedachtenlezen te maken.
_________________ Doorgrond mij, God, en ken mijn hart, peil mij, weet wat mij kwelt, zie of ik geen verkeerde weg ga, en leid mij over de weg die eeuwig is. (Psalm 139:23 en 24)
|
|
|
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 10 jul 2010, 16:44 |
Geregistreerd: 10 jul 2010, 00:02 Berichten: 143 Woonplaats: Rotterdam
|
Christien schreef: JAAAAAAAAA! Het kleine huis op de prairie (een verademing tussen alle normen en waarde(n)loze programma's).
Leuk dat je dat noemt,want ik ben een groot fan van het kleine huis,ik ben lid van het forum,heb alle dvd`s die eruit gebracht zijn van de serie(ongeveer 60 in totaal)........... Ja het kleine huis is zeker mijn favoriet,daarnaast kijk ik graag voetbal(echt alles),actualiteitenrubrieken, en ik was een groot fan van de kruispunt kloosterseries.Zeg was omdat er geen nieuwe afleveringen gemaakt zijn dit jaar.Films kijk ik niet meer op tv,tenzij op België of the BBC omdat er dan geen reclame is. Daarnaast ben ik een fan van Toen Was Geluk Heel gewoon! Vind het ook prettig om naar discovery channel te kijken en National Geographic.
_________________ Christus ontferm U over ons.........
|
|
|
|
 |
|
Daantje
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 10 jul 2010, 19:01 |
|
|
Ik kijk bar weinig tv, eerder een DVDtje, allereerst omdat ik een schurft hekel aan die reclames heb en ook omdat ik de programma's maar matig vind.
|
|
|
|
 |
|
Christien
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 29 jul 2010, 20:28 |
| Globale moderator |
 |
|
|
Ga ff 'The mentalist' en "Medical examiners' kijken.
_________________ Doorgrond mij, God, en ken mijn hart, peil mij, weet wat mij kwelt, zie of ik geen verkeerde weg ga, en leid mij over de weg die eeuwig is. (Psalm 139:23 en 24)
|
|
|
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 29 jul 2010, 20:32 |
|
|
Ik ben ook een voetbaljunk,daarom haak ik nu af,en ga liverpool kijken om kwart voor 9,en op tv zet ik AZ aan........
Vind trouwens series als Het Zonnetje in Huis,en Are You Being Served,Some Mothers Do Have Em, ook erg leuk.
|
|
|
|
 |
|
Daantje
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 29 jul 2010, 21:29 |
|
Geen, ik kijk liever een DVDtjes..................geen reclames tussen door, beginnen wanneer je wilt. Ik heb echt zo'n schurft aan al die talenten jachten, realitie en wat al niet meer, echt jakkes  Ik wil nog wel een naar de digitale zenders kijken, misdaad-net, Family 7, of geschiedenis-net en documantaires ( die meestal naar mijn idee op de gewone zenders te laat worden uitgezonden)
|
|
|
|
 |
|
Hans
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 05 aug 2010, 02:35 |
|
|
Hoe kon ik het vergeten maar The Sopranos en Dexter vond ik absoluut de beste series van de afgelopen jaren en Six Feet Under ook.die drie vond ik verslavend.
|
|
|
|
 |
|
Joke
|
Berichttitel: Re: Favoriete tv-programma(s)  Geplaatst: 05 aug 2010, 13:00 |
Geregistreerd: 10 jun 2009, 12:56 Berichten: 1448 Woonplaats: west friesland
|
|
Ik heb Dextrer nu op mijn externe schrijf. Onze dochter was er gek op en heeft alles gedownload. In september komt deel 5 uit, dus je kan je lol weer op Hans. Ik heb ook een schurft aan de reclame's tussen de dingen door. Ik houd van Engelse humor, heb veel ernaar gekeken, maar nu niet meer zo. NICI en dat soort, House vind ik erg leuk, maar op een gegevenmoment val je weer in de herhalingen en weet je niet wanneer er weer een nieuw stuk komt..hopeloos!
_________________ greetsz and blessings****
|
|
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1 [ 14 berichten ] |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
|
|